Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika

11.08.2021
19:00 - 20:00

Ensimmäinen ID-kokous (inter district) siirtyy viikolla esitelmöitsijän loman vuoksi. Ensimmäisen kokouksen puhujana keskiviikkona 11.8. klo 19.00 on professori Lassi Linnanen LUT-yliopistosta aiheenaan kestävyysmuutos. Hänen puheenvuoronsa on jatkoa keväällä piirikonferenssissa kuullulle johtaja Milla Bruneaun esitelmälle, joka käsitteli Lahden kaupungin taivalta Euroopan ympäristöpääkaupungiksi. Voit halutessasi jakaa kokouslinkin myös potentiaalisille uusille jäsenille. Tälläkin tavalla voimme levittää tietoutta meistä ja toimintamme painopisteistä.

Zoom-kokoukseen pääset tästä linkistä: https://us02web.zoom.us/j/84990983240

Jatkossa joka kuukauden ensimmäinen keskiviikko klo 19.00 järjestetään vastaava yhteiskokous, johon kaikki piirimme rotarit ovat tervetulleita. Halutessasi voit sijoittaa nämä kokoukset osaksi klubisi ohjelmaa, jolloin oman ohjelman valmistelun tarve vähenee. Tai voit jakaa tiedon tästä yhteisohjelmasta klubisi jäsenille ylimääräisenä vaihtoehtona.