Turun Linnan Rotareiden hieno toimintakausi 2021-2022 päätettiin yhteisellä kesäretkellä Paraisille. Ohjelmassa oli tutustuminen ainutlaatuiseen ArtBank- galleriaan TedDalin johdolla, sekä rentoa illanviettoa Jazz Cafe Axossa. Parainen näytti parastaan!

TedDali kertomassa tarinaa – joka on totta tai sitten ei.

Kesäretkella oli mukana runsas joukko klubilaisia seuralaisineen, joille kaikille sekä TedDalin kokoelmat sekä Axon uusi tuleminen olivat uusia kokemuksia.

Aina ei tarvitse matkustaa kauas jotain uutta kokeakseen, sen olemme aiemminkin huomanneet. Jos ilta alkaa toteamuksella ”Kaikki mitä nyt kerron voi olla totta, tai sitten ei..” – on mieli viritetty valmiiksi kuulemaan tarinoita laidasta laitaan. Kuulijoiden ilmeet vaihtuivat epäuskoisesta ihmetteleviin, tarinat veivät mukanaan ja niitä vielä muistellaan…

Presidentin käädyt ja saksofonin sointi – hieno yhdistelmä! Pianossa illan isäntä Petri Haapasalo

Ilta jatkui maittavan iltapalan ja asianmukaisten juomien avittamana näppärästi kadun toisella puolen Jazz Cafe Axossa, jossa meitä isännöi Petri Haapasalo, sekä baaritiskin että pianon takana. Kun vielä saimme seuraavan kauden presidentin Juha Järvisen stagelle saksofonin kanssa, oli ilta kruunattu.

Iloisin ilmein vaihtuivat presidentin käädyt Seijalta Juhalle.

Illan aikana oli myös virallista ohjelmaa, kun presidentin käädyt vaihtuivat presidentti Seija Grénmanilta Juha Järviselle kiitosten ja kumarrusten kera.

Upea vuosi takana, uusia tulossa. Aurinkoista kesää kaikille, elokuussa nähdään!