Turun Linnan Rotaryklubi 70- vuotta juhlaillallinen alkamassa, hauskaa iltaa ja onnea!

Turun Linnan Rotaryklubin perustamisesta on tänä vuonna kulunut 70 vuotta, ja vihdoin saimme viettää juhlaa pitkän illallisen merkeissä. Pitkään odotettu ja hartaasti valmisteltu juhla kokosi yhteen salillisen juhlavieraita. Juhlavasti Varsinaissuomalaisten laululla alkanutta  juhlaa isännöi Turun Linnan Rotaryklubin presidenttipari Juha ja Pauliina Järvinen, ja yhteislaulut jatkuivat pitkin iltaa.

Lämminhenkisen ja rennon juhlan teemana oli juhlatilaan sopiva ”Harrasta Viiniä” johdattelijana pastori, tietokirjailija, viiniasiantuntija Jaakko Heinimäki. Voiko ollakaan sopivampaa paikkaa kertoa viinin historiasta kuin kaunis, juhlakäyttöön kunnostettu kirkkosali. Lämmin kiitos Jaakko Heinimäelle tarinoista ja tunnelman luomisesta!

Illan musiikkiesityksistä vastasivat Turun Konservatorion nuoret taiteilijat, jotka samalla vastaanottivat klubimme myöntämät stipendit. Kiitoksena saimmekin kuulla upeat esitykset, kiitos Veera Lapila ja Helena Slama! Lisää palkittua musiikkia luvassa myöhemmissä tilaisuuksissamme.

Piirin tervehdyksen juhlaan toi IPDG Mikko Lindeman. Juhlassa myönnettiin PHF II – tunnustukset Seppo Sutelalle ja Tuula von Zweygbergkille kiitoksena monivuotisesta panoksesta klubin ohjelmaan suunnitteluun ja toteutukseen.

Onnettarena juhlatoimikunnan pj Heidi Tuominen, valvojina kirjan lahjoittanut Jaakko Heinimäki ja Juha Järvinen.

Illan yllätysnumerona arvottiin Jaakko Heinimäen juhlaan lahjoittama  ”Harrasta Viiniä” -kirja, suorastaan keräilykappale nimikirjoituksella varustettuna.

Lämmin kiitos upealle juhlaväelle – vieraat tekevät juhlan!