Turun, Raision Naantalin, Nousiaisten ja Liedon Vanhanlinnan Rotaryklubit järjestävät perinteisen RYLA-koulutuksen lokakuun 28.-29. päivä Caribia Kylpylässä.

Vuosien varrella klubimme on mahdollistanut kymmenien nuorten, tulevien vaikuttajien, osallistumisen tähän arvostettuun koulutukseen. Palaute on ollut erinomaista, sekä koulutuksen sisällön että verkostoitumisen mahdollisuuksien osalta. Koulutus on osallistujille maksuton.

Alla lisätietoja tämän syksyn koulutuksesta.
Klubimme tarjoaa koulutuksen kahdelle nuorelle, valinta tehdään hallituksen kokouksessa 21.9.

Lisätiedot ja vapaamuotoiset hakemukset  20.9. mennessä  os.  tuula@land-ohoi.fi / puh. 0500 851124.

RYLA on Rotary organisaation järjestämä maailmanlaajuinen koulutustapahtuma, jonka tavoitteena on lisätä nuorten aikuisten kommunikaatio ja johtajataitoja. Turussa ohjelma on suunnattu 22-30 vuotiaille nuorille, jotka ovat opintonsa jo päättäneet tai ovat niiden loppuvaiheessa.

Teemana on johtajuus, käydään läpi johtajan laajaa työkenttää, työn henkistä puolta otsikolla ” Älykäs johtaja”, sekä käytännön esimerkkejä työelämästä. Kouluttamassa mm. Timo Kultanen, Johtamisen psykologian tohtori, FT. Koulutus on osittain interaktiivista keskustelupohjaista. Opetuksen lisäksi sinulla on mahdollisuus tutustua uusiin samanhenkisiin ihmisiin ja luoda uusia verkostoja. Koulutus on osallistujille ilmainen, kustannuksista vastaavat yllä mainitut Rotaryklubit.

Tapahtumaesite: RYLA 2023