Lämpimästi tervetuloa klubimme syyskokoukseen ja perinteiselle pitkälle lounaalle torstaina 21.10. klo 15.00 alkaen.
Aloitamme tilaisuuden virallisella syyskokouksella, esityslista on toimitettu jäsenille sähköpostilla. Kokouksen agendalla on mm. katsaus menneeseen kauteen sekä tärkeitä tulevaisuuden valintoja.

Syyskokouksen jälkeen, n. klo 16.00  jatkamme pitkän lounaan merkeissä, aiheena kaikkia puhuttava kaavoitus ja kiinteistöjen arvonkehitys.Meillä on ilo kuulla oman klubimme asiantuntijoita alustajina, kaavoituksesta kertoo arkkitehti Frank Schauman ja kiinteistöjen arvonkehityksestä  senior partner Matti Ahrelma.uheenvuorojen lomassa nautimme 3-ruokalajin lounaasta ja vilkkaasta keskustelusta.Lounaan hinta on 39,-/ hlö sisältäen alkumaljan. Ja tilaisuuden hengen mukaisesti baari on auki!

Ilmoittautumiset tästä linkistä 19.10.mennessä.