Taiteilija Sanna Kananojan kolmesta maalauksesta koostuva ”Metsänsiimes” taideteos kiinnitettiin paikoilleen Majakkasairaalan kahvila-aulaan 21.10. Taulujen viereen tullaan kiinnittämään Rotary-logolla varustettu laatta, johon kirjoitetaan kaikkien lahjoittajien nimet.Taideteos tullaan virallisesti luovuttamaan VSSHP:lle torstaina 20.1. klo 17 alkavan seminaarin yhteydessä. Tapahtuman yksityiskohtia viimeistellään parhaillaan ja  tarkempia tietoja sekä linkki ilmoittautumista varten lähetetään tammikuun alussa.

Hankkeen toteutuksen teki mahdolliseksi 17 rotaryklubin panos sekä lääkintöneuvos Sakari Alhopuron lahjoitus, joka varmisti sen toteutumisen. Suuret kiitokset kaikille hankkeeseen osallistuneille! Teos lisää merkittävästi kahvila-aulan viihtyisyyttä.