Savonlinnan Rotaryklubi ry

Päiväys ja aika
05.05.2022

Sokos Hotel Seurahuone Pihlaja-kabinetti

To 5.5. viikkokokous toteutuu hybridikokouksena klo 17:30 kokoustila Othellossa. Ruokailu ennen sitä ravintola Perlina di Castellossa. Etäyhteys kokoukseen löytyy tutun Teams-linkin kautta ja se avautuu klo 17:15.
Ruokailuun osallistuvilta pyydetään nyt ennakkotieto osallistumisesta torstaina klo 10:00 mennessä sihteerille
Tämän viikon viikkokous on toteutuu klubikeskusteluna, jossa käymme ajatusten vaihtoa ja vuoropuhelua tulevan kauden ohjelma-ajatuksista ja klubin toiveista. Myös moni klubimme arjen asia on syytä sopia huomioiden aika yllättäen tullut tarve tyhjentää klubin kaapit pois Toscan tiloista. Presidenttimme rotarisisar Luise on matkan vuoksi estynyt olemaan mukana. Puhetta johtaa veli Jarmo ja sihteeri, tuleva presidentti johdattelee teemaan.