Savonlinnan Rotaryklubi ry

Päiväys ja aika
14.10.2021
17:00 - 18:30

To 14.10. viikkokokous toteutuu hybridikokouksena klo 17:00 alkaen. Tapaamiskokous pidetään aloittaen ruokailulla Perlina di Castellossa ja jatkaen kokousta vielä tällä viikolla viinikellarin tilassa. Mahdollisesti etänä kokoukseen osallistuvat pääsevät mukaan tutun Teams-linkin kautta ja se löytyy viikkotiedotteen alareunasta.

Viikkokokouksen esitelmän pitää BA, YTM, talonrakentaja Panu Litmanen teemasta “Miten menestyä EU:ssa – kokemuksia Brysselistä”. Saatteeksi esitykselleen hän toteaa, että “Litmanen valottaa näkemyksiään EU-vaikuttamisen kiemuroista ja kertoo kokemuksiaan meppiavustajana. Miten itäsuomalaiset pystyvät pelaamaan yli kätensä EU-ympyröissä”. Taustaa esitelmän pitäjästä on löydettävissä osoitteesta  linkedin.com/in/plitmanen. Tapaamiskokoukseen osallistuvia pyydän ystävällisesti ilmoittamaan osallistumisesta kokoustilan varmistamiseksi.