Savonlinnan Rotaryklubi ry

Päiväys ja aika
10.05.2022

Sokos Hotel Seurahuone Pihlaja-kabinetti

TIISTAINA 10.5. viikkokokous (HUOM! poikkeava kokouspäivä) toteutuu tapaamiskokouksena klo 17:30 kokoustila Othellossa. Ruokailu ennen sitä ravintola Perlina di Castellossa.
Ennakkoilmoitus ruokailuun osallistujilta TIISTAINA  klo 10:00 mennessä sihteerille.
Esitelmän kokouksessa pitää saksalais-suomalaisen kauppakamarin toimitusjohtaja Jan Feller, joka on tuon päivän esiintyjänä Etelä-Savon ELY-keskuksen seminaarissa Mikkelissä ja näin meille tarjoutuu hieno mahdollisuus saada hänet vieraaksi Savonlinnaan kertomaan yritysten yhteistyön mahdollisuuksista tässä mailman tilaneessa erityisesti.
Mahdollisesti saamme tähän kokoukseen vieraita kuulemaan esitystä myös Savonlinnan Nuorkauppakamarista ja Savonlinnan kauppakamariosastosta.