Janne (vas) otti vitjat kaulaansa Timolta. Kuva Markku pesonen

Tiistaina 13.6. vietettiin jälleen viestikapulan eli presidentin vitjojen vaihtopäivää.

Timo pitää luovutuspuhetta. Kuva Markku Pesonen

Tällä kertaa pres Timo Lotila luovutti klubin presidentin tehtävät Janne Hämäläiselle.

Luovutuspuheessaan Timo kuvasi tilannetta näin:

Mennyt kausi on ollut toiminnan palauttamista/uudelleen käynnistämistä koronan jäljiltä. Monet asiat jotka olivat hyvällä tolalla lähes lakkasivat olemasta korona-aikana. Nuorisovaihdon ympärillä on riittänyt tunnettuuden lisäämisessä tehtävää:

• Opiskelijoille tiedotettu vuosi- ja kesävaihto mahdollisuudesta
  • Isäntäperhe pooliin perheiden hakemista

Jäsenhankintaan on panostettu ja se alkaa tuottaa seuraavalla kaudelle hedelmää, mutta sitä pitää jatkaa, jotta saadaan klubi elinvoimaiseksi ja päästään jäsenmäärässä yli 20.
Vesiensuojelu -teeman alla Valkjärven luontoprojekti on toimiva ja sen ympärille on hyvä lähteä jatkamaan toimintaa.

Janne, ensi kaudelle riittää haasteita, mutta olemme menossa oikeaan suuntaan.

Janne kiitti Timoa hyvin vedetystä vuodesta ja otti vitjat luottavaisena vastaan.

Lopuksi Janne toivotti jäsenille hyvää kesälomaa ja kertoi, että elokuussa toiminta alkaa taas vauhdikkaasti, kun jo 19.8. järjestämme Nurmijärvi Harrastaa -tapahtuman Monikko-talon edustalla.

Kuvassa vasemmalla past presidentti Timo ja oikealla presidentti Janne. Luva Markku Pesonen