Nurmijärvi-Klaukkalan Rotaryklubi järjestää Nurmijärven harrastusmahdollisuuksia esittelevän tapahtumatorin yhdessä noin kahdenkymmenen harrasteseuran, VPK:n, reserviläisten, partiolaisten ja
kunnan kanssa Monikon tapahtumatorilla, lauantaina 19. elokuuta klo 11–15.Tapahtumaan on vapaa pääsy.

Mukana on laaja kirjo urheilu- ja harrasteseuroja kertomassa tarjonnastaan. Perheen pienimmille on lisäksi tarjolla talutusratsastusta issikoilla, eli islanninhevosilla, lelukoiranäyttely sekä leluauton vaihtomahdollisuus ja kepparirata. Kahvia, makkaraa ja lettuja on saatavilla pientä korvausta vastaan partiolaisten avustuksella.

Leluautojen vaihdosta/ostamisesta sekä lelukoiranäyttelyyn osallistumisesta peritään pieni maksu nuorisovaihdon tukemiseksi.

Vastaava tapahtuma järjestettiin ensimmäisen kerran viime vuonna Lähtelänrannassa. Nyt tapahtumatori on siirretty Klaukkalan keskustaan. Loppukesä on hyvää aikaa tutustua uusiin harrastuksiin.

Tapahtuman mahdollinen tuotto käytetään Nurmijärvi-Klaukkalan Rotaryklubin nuorisovaihdon opiskelijoiden vaihtojakson kulujen kattamiseen. Kolmekymmenvuotisen historiansa aikana klubi on järjestänyt yhden opiskelijavaihdon eri maihin liki joka vuosi. Kohdemaasta on saapunut vastaavasti nuori Klaukkalaan. Rotaryklubit ympäri maailman organisoivat ja kustantavat vuosittain yhteensä noin 8000 nuoren vaihto-oppilasjaksoja.

Tapahtuman osoite: Kuntotie 7, Klaukkala (Monikon ja jalkapallokentän välinen alue).

Lisätietoja: Nurmijärvi-Klaukkalan Rotaryklubi ry: https://rotary.fi/nurmijarviklaukkala/