Tiistaina 6.9. kävimme keilaamassa Nurmijärven kirkonkylällä olevassa Bowling Corner hallissa.

Alussa jäsenet olivat hieman vakavina kun taisi kaikilla on jonkun verran aikaa edellisestä kerrasta ja taitoa tämäkin laji vaatii, jotta saa pallon edes pysymään radalla koko matkan puhumattakaan keilojen kaatamisesta.

Hilkka, Timo, Janne ja Markku

Onneksi meillä oli mukana vaihto-oppilas Santino ja hänen hyvät heittonsa alkoivat jo kirvoittaa muiltakin hieman hymyä.

Timo, Santino ja Markku

Hilkka, Erkki ja Ari

Erkki oli tämän ryhmän paras keilaaja, kunhan oli ottanut hieman oppia Hilkan hienoista heitoista.

Hilkan tyylinäyte

Kolmannen radan pelaajat Juha, Janne ja Ilkka

Kun Ilkka tuli paikalle hieman myöhässä, niin Janne siirtyi 1-radalta tähän porukkaan kuten myös Juha 2-radalta.

Janne hurjasteli tuplapisteet muihin nähden

Tunnin pelin jälkeen kaikki totesivat illan olleen onnistuneen ja päätimme, että Janne on klubin keilakunkku 🙂