Erika luovuttaa Oregonin rotaryklubi Port Orfordin standaarin klubimme presidentille Timo Lotilalle. Kuva Janne Hämäläinen

Erika kävi klubimme kokouksessa 23.8. kertomassa matkastaan ja esitteli matkansa monin valokuvin. Lopussa hän luovutti USAn isäntäklubin Port Orfordin standaarin klubillemme.

Katso Erikan esitys

Maskulainen Laura ja Erika lensivät kahden muun tytön kanssa Helsingistä Dallasiin ja sieltä Portlandiin. Neljä tyttöä tutustuivat jo Lahden vaihtarikoulutuksessa ja perustivat Oregonin Wattsapp -ryhmän. Kotiin päästyä oli kiva käydä Linnanmäellä yhdessä Lauran ja Lauran kotona kesävaihdossa olleen Maddin kanssa. Maddi on kotoisin Newbergistä, läheltä Portlandia ja Laura asui hänen kotonaan vaihtonsa ajan. Myös Erika vietti Maddin kotona Lauran luona pari päivää. Oli kiva tavata ja muistella ihanaa kesävaihtoa.

Vasemmalta Erika, Laura ja Maddi. Kuva Maarit Lind.