Kuhmon Rotaryklubin syyskausi 2021 päättyi perinteisesti 16. joulukuuta yhteiseen joulupuurotapahtumaan. Nautimme sen kokouspaikassamme eli Ravintola Eskobarissa. Tietenkin ohjelmaan kuului myös pari yhdessä kajautettua joululaulua.
Koronatilanteen vuoksi hoivakoti Honkalinnan joulutervehdys hoidetaan viimevuotiseen tapaan tarjoamalla asukkaille ja henkilökunnalle kakkukahvit.
MLL:n kautta muistamme avustuksella vähävaraisia perheitä, jotta mahdollisimman monessa kodissa joulu tuntuisi joululta.
ILOISTA JOULUA JA HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2022 KAIKILLE!

Kuhmon Rotaryklubin joulupuuro päätti syyskauden 16. joulukuuta 2021. Uusi vuosi tuo mukanaan uusia haasteita, mutta ohjelma on jo pitkällä. Kuvassa etualalla presidentti Erja Mannersuo, tuleva presidentti Ritva Komulainen, Tuula Tuppurainen ja sihteeri Tuulikki Huusko.