Hanna-Leena Huotari otti vastaan presidentti Pentti Tuppuraisen luovuttaman palkinnon sekä sihteeri Marita Huotari antamat kukat.

Kuhmon Rotaryklubi julkisti ja palkitsi perinteiseen tapaan Kuhmon vuoden Ammattilaiset 2023 Intercity-kokouksen yhteydessä. Tällä kertaa tapahtuma järjestettiin juuri korjatussa Ikolan vanhassa pappilassa.
Vuoden Ammattilaisina palkittiin yrittäjäpariskunta Hanna-Leena ja Matti Huotari. Palkinnon ja kukkaset luovuttivat presidentti Pentti Tuppurainen ja sihteeri Marita Huotari.

Akonlahden Puutarha on tuottanut menestyksellisesti kasvihuonevihanneksia vuodesta 1970 lähtien.
Hanna-Leena ja Matti Huotarin vuodesta 2001 omistama Akonlahden puutarha tarjoaa laadukasta ja puhdasta lähiruokaa. Akonlahden puutarhan tuotevalikoimamme koostuu lehtisalaatista, jääsalaatista, makea frisee-salaatista ja yrteissä tillistä ja persiljasta.

Tuotteet yritys myy puutarhalta suoraan vähittäisliikkeisiin ja ravintoloihin. Toimitukset hoidetaan pääosin omalla jakelukalustolla useasti viikossa. Siten tuotteet saadaan toimitettua asiakkaille mahdollisimman tuoreina ja raikkaina.

Hanna-Leena ja Matti Huotarin omistama Akonlahden puutarha panostaa kaikessa toiminnassaan laadukkuuteen. Sen takeena on vuosikymmenten kokemus vihannesviljelystä ja halu tarjota laadukasta ja puhdasta lähiruokaa asiakkaille.
Kasvihuoneiden lämmityksessä käytetään kotimaista polttoainetta, talvisin brikettiä.
Akonlahden Puutarha Oy työllistää ympäri vuoden yrittäjien lisäksi 6 henkilöä.

Intercity-kokoukseen oli saapunut ilahduttavan runsaasti osanottajia oman piirin alueelta ja myös muualta Suomesta.

Tänä vuonna Intercity-kokous oli koonnut paikalle runsaasti rotareita Pohjois-Suomen 1385 piirin alueelta. Paikalla oli myös joitakin kauempaa saapuneita vieraita.

Kokouksen jälkeen oli vuorossa Juminkeon näyttelyyn tutustuminen. Perinteisen kamarimusiikkikonsertin jälkeen oli yhteinen päivällinen Salakamarissa.