Kuhmon Rotaryklubin edustajat vierailivat Hoivakoti Honkalinnassa keskiviikkona 20. joulukuuta 2023. Jouluhartauden piti rotaryveli, rovasti Veli-Matti Sallinen.

Kuhmon Rotaryklubin vuonna 1971 alkanut hoivakodin jouluvierailuperinne jatkui myös tänä vuonna. Koronan vaikutukset ja potilasturvallisuuden korostaminen näkyi kaikkien vieraiden ja henkilökunnan varustautumisella suojamaskeihin.
Presidentti Pentti Tuppuraisen avauspuheen jälkeen kaikuivat virren 21 Enkeli taivaan sävelet.
Jouluhartauden piti klubiveli, rovasti Veli-Matti Sallinen.
Kahvittelun jälkeen taas lauloimme virsiä ja keskustelimme ajankohtaisista aiheista.
Hoivakoti Honkalinnassa on tällä hetkellä 83 asukasta. Kaikille asukkaille ja hoitohenkilökunnalle tarjotun joulukahvin osa asukkaista nautti omissa huoneissaan. Osa oli saapunut yhteiseen tilaisuuteen hoivakodin isoon saliin.
Tärkeää oli, että viiden vuosikymmenen ajan vaalittu perinne jatkui.
Hyvää Joulua kaikille!