DG Venanzia Rizzi on välittänyt piirin 1385 klubeille viestin, jonka mukaan kaikki toiminta siirtyy kesäkuun loppuun saakka verkkoon.

Rotarypiirin 1385 kuvernööri Venanzia Rizzi on välittänyt presidentti Veli-Matti Salliselle viestin, jonka mukaan RI:n hallitus on päättänyt vaihtaa kaikki Rotaryn tilaisuudet, kokoukset ja tapaamiset virtuaalisiksi kuluvan rotaryvuoden loppuun 30.6.2021 saakka.
Päätös merkitsee sitä, että siirrämme kaikki piirimme kokoukset ja koulutukset, kuvernöörin ja apulaiskuvernöörien vierailut sekä klubikokoukset internet-verkkoon.

RI perustelee päätöstä sillä, että humanitaarisen järjestön jäseninä meidän on suojeltava vastuullisesti toisiamme ja koko yhteiskuntaa.
Muutos ja vaikea aika vaativat meiltä kaikilta sopeutumista, joustavuutta ja uudistumiskykyä. Ja me myös vastaamme tähän haasteeseen!