Katsomme tulevaisuuteen. Tulevan Rotaryvuoden 2023-2024 presidentti Pentti Tuppurainen kertoi uusista ajatuksista, mitä hän sai RLI-koulutuksessa Limingassa.

Kuhmon Rotaryklubin missiona on palvella sekä omalla paikkakunnalla Kuhmossa, rotarypiirissä sekä kansainvälisesti rotaryvuoden 2022-2023 RI:n presidentti on Jennifer E. Jonesin asettamien tavoitteiden mukaisesti.
-Meillä kaikilla on unelmia, mutta niiden toteuttaminen on valinta. Ja kun meidän kaltaiset organisaatiot haaveilevat suurista asioista, kuten polion lopettamisesta ja rauhan luomisesta, meidän vastuullamme on tehdä näistä unelmista totta, korostaa kanadalainen Jennifer E. Jones.
Tässä hengessä pidettiin Kuhmon Rotaryklubin vuosikokous keskiviikkona 5. lokakuuta. Tavoitteeksi asetettiin jäsenmäärän kasvattaminen vähintään yhdellä jäsenellä. Rotary säätiön tuki päätettiin pitää nykyisellä tasolla ja kasvattaa PHF-tunnuksia vähintään yhdellä.
Jäsenlisäys teemaan sopi mainiosti se, että uusin klubin jäsen Veli Mäntynen vastaanotti presidentti Ritva Komulaiselta Rotaryn jäsenmerkin kokouksen aluksi.

Presidentti Ritva Komulainen kiinnitti Rotary-merkin klubin uuden jäsenen, Veli Mäntysen rinnukseen.