Rotarypiirin D1385 syysseminaarin iltajuhlaa vietettiin Kalajoella Santa´s Resort & Spa Sanin Kylpylähotellissa lauantaina 15. lokakuuta 2022. Iltajuhlassa presidentti Ritva Komulainen toivotti piirin klubien edustajat runsain joukoin tervetulleeksi heinäkuussa järjestettävään InterCity-kokoukseen.

Kuhmon Rotaryklubista osallistui Kalajoella järjestettyyn Rotarypiiri 1385:n syysseminaariin kolme henkilöä: presidentti Ritva Komulainen, rahastonhoitaja Tuulikki Huusko ja säätiöasiamies Martti Huusko.
Piirin syyskokouksessa Santa´s Resort & Spa Hotel Sanissa paketoitiin IPDG Kari Nirhan toimikausi 2021-2022 tilien ja toimintakertomuksen osalta.
Sen jälkeen olivat vuorossa esittelyt piirin klubien parhaista käytännöistä strategiaprossien, nuorisovaihdon, onnistuneiden klubineuvottelujen sekä klubitoiminnan elävöittämisen osalta. Saimme kuulla mielenkiintoisia puheenvuoroja.
KOULUTUSTA saimme säätiöasiamiehen toimintaan, nuorisovaihtoon, viestintään ja toiminnan uusiin mahdollisuuksiin.
ILTAJUHLASSA seurustelimme uusien rotarituttavien kanssa, söimme hyvin ja seurasimme palkitsemisia.
Tärkeimpänä Raahessa toimiva Pietari Brahe palkittiin jäsenhankinnasta hienolla kiertopalkinnolla. Palkinnon otti vastaan presidentti Matti Honkala adjutantteineen. Palkinnon luovuttivat IPDG Kari Nirha ja DG Arja Saarento.

Iltajuhlaa vietimme Santa´s Resort & Spa Sanin Kylpylähotellissa rennoissa ja iloisissa tunnelmissa.