Jorma Kemppainen otti vuonna 1980 juhlallisessa kokouksessa vastaan presidentin tehtävät.

Kuhmon Rotaryklubin perustamisesta on kulunut  yli 50 vuotta. Aktiiviset paikalliset toimijat päättivät perustaa klubin loppuvuonna 1969.
19.03.1970 Evanstownissa allekirjoitettiin Kuhmon Rotaryklubin charter/peruskirja.  Näin määräytyy klubin perustamispäivä.
Jäsenvärväystä oli jatkettu, kunnes Ewanstown oli ilmoittanut hyväksyneensä RC Kuhmon perustamiskirjan. Piirigovernor luovutti 19.5.1970 Kuhmon Rotaryklubin perustamisasiakirjan.

Alkuvuodesta koko maailmaan järkyttäneen Covid 19 -pandemian vuoksi keväälle suunniteltua  Kuhmon Rotaryklubin 50-vuotisjuhlaa siirrettiin myöhemmin pidettäväksi.

Juhla järjestetään lauantaina 10. lokakuuta 2020 Hotelli Kalevassa. Tilaisuus alkaa kello 14.
Edelleen jatkuvat korona-pandemian vuoksi juhlamme järjestetään ”perhepiirissä”.