Maanantaina 5.2.2024 klo 18:00 ja keskiviikkona 7.2.2024 klo 18:00 järjestetään klubin jäsentietoja ylläpitäville henkilöille tarkoitettu jäsentietojärjestelmän koulutus. Koulutukset ovat samansisältöiset, joten voit osallistua kumpaan tahansa. Koulutuksessa käydään läpi klubin perustietojen, toimihenkilöiden ja jäsentietojen ylläpitoon liittyvät toimet. Kouluttajana toimii ARPIC Tiina Sjölund.
Koulutukseen pääsee mukaan oheisella linkillä eikä siihen ole tarpeen ilmoittautua.

Lisäksi maanantaina 12.2.2024 klo 18:00 järjestetään piirien toimihenkilöille suunnattu tilaisuus, jossa käydään läpi jäsentietojärjestelmästä saatavia raportteja ja perehdytään jäsentietojärjestelmän kayttöoikeuksiin ja käytön tukeen. Tilaisuudessa on myös mahdollista keskustella jäsentietojärjestelmän kehittämisideoista. Tilaisuuden isännöi Suomen ja Viron rotarypalvelun ICT toimikunnan puheenjohtaja iPDG Martti Sjölund.
Tilaisuuteen pääsee mukaan samalla Zoom linkillä eikä siihenkään tarvitse ilmoittautua.

Lisätietoa tästä