Kartta latautuu...

Koko päivä

Tapahtumapaikka
Ravintola Rauhala

Rotarypiiri 1385 järjestää suosituksi tulleen, kaikille rotareille ja rotaracteille avoimen suomenkielisen valmennuskokonaisuuden RLI – “Syventävä Rotaryvalmennus” helmikuussa 2024. Käytämme siinä Rotary Leadership Instituten (RLI) kansainvälistä ohjelmaa ja erityisesti aikuisoppijoille soveltuvia koulutusmenetelmiä.

Osallistujat saavat laadukkaan paketin ymmärrystä Rotarysta aktivoivassa ja viihdyttävässä muodossa kolmen päivän verran. Voit osallistua joko yhteen, kahteen tai kaikkiin kolmeen koulutuspäivään ja halutessasi voit paikata puuttuvan osan myöhemmin.

Suosittelemme valmennusta erityisesti hyvin vasta lyhyen aikaa rotareina toimineille sekä klubin johtotehtäviin valmistautuville. Toisaalta se sopii hyvin aivan jokaiselle, joka tahtoo päivittää ja uudistaa näkemystään rotarytoiminnasta. Tämä on myös oiva tilaisuus luoda verkostoja oman klubin ulkopuolelle.

Käytämme monipuolista suomenkielistä materiaalia, jota päivitetään jatkuvasti ja joka löytyy eri kielillä – myös suomeksi – netistä osoitteista www.rotaryd1385.org/koulutus ja www.rlifiles.com. Osallistujilta ei edellytetä ennakkovalmistautumista. Vaikka valmennuksen kieli on suomi, myös ruotsia keskustelussa käyttävät ovat lämpimästi tervetulleita!

Lisätietoja ja ilmoittautuminen piirin Intranetistä

Ohjelma:

Osa 1: Minä rotarina

Lauantaina 10.2.2024 klo 9 – 17 ravintola Rauhala, Mannenkatu 4, 90130 Oulu

Osa 2: Oma rotaryklubini

Sunnuntaina 11.2.2024 klo 9 – 17 hotelli Radisson Blu Oulu, Hallituskatu 1, 90100 Oulu

Translate »