Määrätietoista työtä, jotta maailmasta tulisi parempi paikka elää

Mitä teemme

Rotary tekee määrätietoista työtä, jotta maailmasta tulisi parempi paikka elää. Kehitämme kansainvälisiä suhteita ja rakennamme rauhaa, parannamme monin tavoin ihmisten elämää ja torjumme sairauksia.

Rotareilla on paikallisia palveluprojekteja ja yhdessä toisten klubien kanssa myös kansainvälisiä projekteja, joilla halutaan vaikuttaa tämän päivän akuutteihin haasteisiin. Rotarina sinulla on mahdollisuus toimia ja vaikuttaa sekä kasvaa ja kehittyä ihmisenä. Samalla saat mahtavan sosiaalisen verkoston ja elinikäisiä ystäviä.

Viikkokokouksissa (noin tunti) viemme asioita eteenpäin ja kuulemme ajankohtaisia esitelmiä.

Pandemian aikana varsin monet klubit kokoontuvat etäkokouksiin hyödyntäen erilaisia nettikokousalustoja. Kokoamme Jäsenille-osioon lista alueemme klubien tulevista etäkokouksista. Vieraile niissä, osallistu ja keskustele.

Katso tästä tiivis esitys erilaisista etäkokousalustoista.

Translate »