Kuvernöörin uutiset

Mikäli et saanut kuukausikirjettä sähköpostissa, se johtunee siitä, että sähköpostiosoitteesi ei ole tiedossa tai se on postituslistallamme väärin. Joskus vaan käy eri syistä johtuen niin, että lähetys joutuu roskapostikansioosi. Tarkista se siis ensin. Kun palautat sen sieltä ”Normaaliin tai ”Kaikki viestit” -kansioon (sen nimi riippuu ohjelmastasi) seuraavien postitusten vastaanoton pitäisi sujua ongelmitta.

Ongelma voi johtua myös siitä, että työsähköpostisi palvelin blokkaa tämänkaltaiset viestit tai postilaatikkosi on täynnä. Tämän vuoksi on suositeltavaa, että hankit itsellesi myös yksityissähköpostin esimerkiksi gmailin. Tässä ohje.

Jotta saisit varmasti kuukausikirjeen jatkossa, pyydä rotaryklubisi sihteeriä päivittämään klubinne jäsenten tiedot Suomen rotarien jäsenrekisteriin.

Translate »