Paikalliset projektit

Service above self – Palvelu itsekkyyden edelle

Rotaryklubien jäsenet erilaisine taustoineen tuovat osaamisensa ja näkemyksensä klubin toimintaan. Klubien jäsenillä on kosketuspintaa yhteisönsä tarpeisiin ja he voivat asiantuntemuksellaan tehdä näkyväksi yhteisössään ilmeneviä tarpeita.

Piirin 1385 klubit ovat toteuttaneet mitä moninaisimpia paikallisia palveluprojekteja. Klubit vahvistavat toimintaansa tekemällä yhteistyötä myös muiden rotaryklubien, järjestöjen ja toimijoiden kanssa. Klubien palveluprojekteja esitellään piirin sekä klubien verkkosivujen ja sosiaalisen median lisäksi vuosittain piirikonferenssin yhteydessä.

Klubien palvelutyö lisää rotaryklubien tunnettuutta ja vahvistaa samanhenkisten ihmisten halukkuutta tulla mukaan toimintaan.

Translate »