Ruissalon kylpylässä la-su 26.-27.20.2024.

Avaa esite tästä linkistä RYLA 2024

Tämän vuoden teemana on omien vahvuuksien tunnistaminen, rekrytoinnin ajankohtaisia kuulumisia ja ajatuksia yrittäjyydestä. Kouluttamassa mm. MPS:n toimitusjohtaja Elina Koskela ja yrittäjä/enkelisijoittaja Timo Ketonen.

Koulutus on osittain interaktiivista keskustelupohjaista. Opetuksen lisäksi sinulla on mahdollisuus tutustua uusiin saman henkisiin ihmisiin ja luoda uusia verkostoja. Koulutus on osallistujille ilmainen, kustannuksista (koulutus, majoitus, ruokailut) vastaavat Turun, Raision, Naantalin, Nousiaisten ja Lieto Vanhalinnan Rotaryklubit.

Kiinnostuneet hakijat voivat olla yhteydessä alueen Rotaryklubeihin. Mukaan mahtuu 30 osanottajaa. Valinnat hakijoiden joukosta tehdään syys-lokakuun taitteessa.

Lieto Vanhalinna Rotaryklubi on jo kolmatta kertaa mukana koulutusta tuottamassa ja on varannut kaksi koulutuspaikkaa.  Kiinnostuitko? Ota yhteyttä klubiimme, niin kerromme lisää:

Airi Kapanen, kapanen.airi @ gmail.com

Hanna Laine, hannaklaine @ live.fi