Kartta latautuu...

Päiväys ja aika
21.03.2023

Lieto Vanhalinna

Tervetuloa tiistaina 21.3. klo 17.30 kuulemaan klubimme aloittamasta hankkeesta ”mobiilimajakka”.  Kyseessä on sovellus, jolla lapsi ja perhe pääsevät mobiililaitteen avulla sekä vierailemaan autenttisiin tiloihin sairaalassa että tutustumaan erilaisiin hoidossa käytettäviin laitteisiin. Kun lapsi tietää, minne hän tulee ja mitä siellä tapahtuu, onnistuu tutkimus tai toimenpide helpommin.

Haemme hankkeelle kumppaneita alueen muista klubeista, joten kutsu rotarykaverisi mukaan tapahtumaan kuulemaan asiasta!

Hankkeen ideoija, terveystieteiden tohtori Mirka Toivonen tulee kertomaan Mobiilimajakan taustoista klubikokoukseemme Liedon Vanhalinnaan.  Tule sinäkin!

Pyydetään ilmoittautumaan klubimme sihteerille Sinikka Sinervuo-Koskiselle: sinikka.sinervuokoskinen@gmail.com. tai puh. 040 8257578