Kartta latautuu...

Päiväys ja aika
08.02.2022

Lemppari nuorisotalo

Tervetuloa rotarit ja avecit  klubikokoukseen tiistaina 8.2.2022 klo 17.00 Liedon työllisyyspalvelut Kisälliin osoitteessa Teollisuuskuja 1.  Työllistämispäällikko Heidi Elon johdolla tutustumme nuorten työpajatoimintaan ja etsivä nuorisotyöhön.  Muistathan ilmoittautua.

Työllistämispalvelut Kisälli tarjoaa tukea lietolaisille työnhakijoille. Auttaa työllistymisessä ja koulutuspaikan haussa. Kisällin kautta voi aueta työmahdollisuus alueen yrityksissä ja yhdistyksissä tai Kisällissä ja muissa kunnan toimipisteissä. Kisällin toimipisteillä on tarjolla monia erilaisia työtehtäviä.

Lisäksi työllistämispalvelut Kisälli koordinoi nuorten kesätöitä ja etsivää nuorisotyötä. Myös työttömien terveydenhuolto kuuluu vastuullemme.