Kartta latautuu...

Päiväys ja aika
23.09.2019

Valtion Virastotalo

Turun Rotaryklubien Intercitytilaisuus avec, ovimaksu käteisenä 10 €, tuotto Saaristomeren tutkimukseen. Tilaisuuteen ovat tervetulleet myös muut kuin rotarit.

Jani Sormunen, FT, punkkitutkija, biologi, Turun yliopisto
Jani on tutkinut väitöskirjassaan Varsinais-Suomen puutiaispopulaatioita ja niissä esiintyviä taudinaiheuttajia sekä näissä viime vuosikymmeninä tapahtuneita muutoksia. Tilaisuudessa Jani kertoo puutiaisista ja niiden levinneisyydestä.

Jukka Hytönen, bakteeriopin apulaisprofessori, kliinisen mikrobiologian erikoislääkäri, Turun yliopisto, biolääketieteen laitos / TYKS, kliininen mikrobiologia
Lääketieteellinen huippuosaaja etenkin Borrelia-bakteerien ja sen diagnostiikassa ja taudinkuvissa.  Jukka on mukana myös Turun puutiaisprojektissa. Tilaisuudessa Jukka kertoo puutiaisvälitteisistä infektioista, erityisesti borrelioosista.