Kartta latautuu...

Tapahtumapaikka
Turun Konserttitalo

Turun Musiikkijuhlien päätöskonsertti Mariinski, Gergijev & Rachlin
Avec-tilaisuus. Hinta (noin) 65 €/hlö plus mahd. kuohuviini. Ilmoittautuminen 29.7.2019 mennessä presidentille.

Julian Rachlin, viulu * Mariinski-teatterin orkesteri * Valeri Gergijev, kapellimestari Rodion Štšedrin: Sinfoninen diptyykki (2008)
Dmitri Šostakovitš: Viulukonsertto nro 1 a-molli op. 77
Pjotr Tšaikovski: Sinfonia nro 6 h-molli op. 74 ”Pathétique”

Turun musiikkijuhlien 60. järjestämiskerta huipentuu upeasti Pietarin Mariinski-teatterin ja maestro Gergijevin konserttiin,
jonka solistina on maailman parhaisiin viulisteihin kuuluva Julian Rachlin. Konsertti on venäläisen musiikin ilotulitusta.
Vierailu juhlistaa festivaalin merkkivuotta sekä Turun ja Pietarin ystävyyskaupunkisuhdetta. 2,5 h, yksi väliaika

Väliajalla Turun Musiikkijuhlien toimitusjohtaja, klubimme jäsen Liisa Ketomäki tulee yhdessä uuden taiteellisen johtajan Klaus Mäkelän kanssa tervehtimään klubilaisia. Klaus Mäkelän (23-v) arvioidaan olevan seuraava suuri suomalainen kapellimestari.

Liput jaetaan konserttitalon ala-aulassa noin puoli tuntia ennen konsertin alkua eli noin 18.30.