Viikkokokoukset ajankohtaisine esitelmineen ovat keskeinen osa toimintaa

Tärkeä ja viihdyttävä osa toimintaamme on viikottainen mukavasti arkisen kiireen keskeyttävä lounaskokous, jonka aikana vaihdamme kuulumisia ja kuulemme mielenkiintoisen esitelmän kiinnostavasta ja ajankohtaisesta aiheesta. Esitelmiä pitävät klubin jäsenet tai heidän kutsumansa asiantuntijat ammatillisista näkökulmista tai muuten ajankohtaisista aiheista. Kutsumme kokouksiin myös vieraita tutustumaan toimintaamme ja seuraamaan ajankohtaisia luentoja.

Tästä saat ZOOM-ohjeet, joiden avulla voit osallistua kokouksiimme etänä.

Esitelmälistalta näet tulevien esitelmien aiheet sekä jo pidetyt tapahtumat / esitelmät vuoden 2016 alusta alkaen.

Voit hypätä mukaan viikkokouksiin myös etänä

Covid-19-pandemian alussa klubimme otti käyttöön ZOOMin, jolla voimme toteuttaa verkkokokouksia, webinaareja ja koulutuksia etänä. Osallistuminen on helppoa, joten tästä työkalusta on kovasti hyötyä edelleen, kun voimme jo kokoontua fyysisesti.

Seuraavan kokouksen alkuun

Päivä(t)

H(s)

Minuutti(a)

Second(s)

Klikkaa yllä olevaa linkkiä hiukan ennen klo 12.00, niin pääset mukaan. Voit hypätä linjoille myös myöhästyneenä!

Mitä hyötyä on nettikokouksista?

Voit osallistua oman klubin kokoukseen mistä tahansa.
Myös ajankohtaisista aiheista kiinnostuneet ulkopuoliset voivat osallistua kokoukseemme.
Mikäli kokous tallennetaan →  voit seurata sen kulkua myös jälkeenpäin!

Ohje esitelmän pitäjälle

Mikäli kyseessä on etäkokous, voit liittyä siihen tästä napista.

Fyysinen kokous:

Olisi hyvä jos tulisit paikalle jo klo 11.30, jolloin klubimme tarjoaa sinulle lounaan
Voit tuoda oman koneesi tai ottaa esitelmämateriaalin mukaan muistitikulla.

Kokoustilassa on langaton nettiyhteys sekä 75″ LED-näyttö kamera- mikrofoniominaisuudella.

Esitelmä alkaa yleensä noin klo 12.10 ja kokouksemme päättyy tasan klo 13.00.

Esitelmäsi keston olisi hyvä olla kestoltaan 30-40 min, jolloin jää hiukan aikaa myös kysymyksille ja keskustelulle. Jos haluat lisätietoa, ota yhteyttä sinut kutsuneeseen rotaryveljeen tai toimihenkilöihimme. He vastaavat mielellään.

Olet lämpimästi tervetullut Tuiran Rotaryklubille.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Radisson Blu - Hallituskatu 1, 90100 Oulu - Bistro Mesun Mestari-kabinetti.

Aika:
Perjantaisin lounas 11.30-12.00 ja viikkokokous 12.00-13.00.

Ei tapahtumia