Tuiran rotaryklubi on perinteitä kunnioittava, silti moderni klubi (9918), jonka jäsenistö muodostaa monipuolisen läpileikkauksen eri ammattikunnista. Kokoonnumme perjantaisin lounasaikaan tapaamaan toisiamme, kuulemaan kiinnostavia esitelmiä, parantamaan maailmaa. Olemme keskittyneet toiminnassamme nuorisovaihdon tukemiseen, sillä nuorisovaihto on mielestämme mitä parhainta ruohonjuuritason kansainvälistymis- ja rauhankasvatusta.

Juhlakirjamme esittelee toimintaamme vuosina 1967-2017

Osa 1(2) sivut 1-40

Osa 2(2) sivut 41-64

Pidämme arvossa kansainvälisen Rotary Internationalin ponnisteluja ja järjestön arvokasta työtä muun muassa polion hävittämiseksi maapallolta. Tällä työllä on valtava merkitys, sillä Rotary on tähän suunnannut runsaasti vapaaehtoisvoimaa sekä yli 1,3 miljardia US-dollaria.

Rotary International on vaikuttava, kansainvälinen palvelu- ja hyväntekeväisyysorganisaatio

Se perustettiin Chicagossa 23.2.1905 ja sen kotipaikka on Evanston, USA:n osavaltiossa Illinoisissa. Tunnuslauseemme on Palvelu itsekkyyden edelle (Service Above Self). Rotaryyn kuuluu 1,2 miljoona jäsentä 35 000 klubissa yli 200 maassa. Rotary on merkittävä kansainvälinen palvelu- ja hyväntekeväisyysjärjestö. Suomi on jaettu viiteen rotarypiiriin, joista yhteen kuuluvat myös Viron klubit. Suomessa ja Virossa on yhteensä noin 300 klubia, joissa noin 10 000 rotaria.