Rotary Internationalin vuositeema 2022-2023 on Imagine Rotary

Klubimme pysyvä teema on ”mukautuminen”

kuva: Engin Akyurt / Pexels

Kunnioitamme perinteitä, mutta olemme avoinna myös uudistuksille. Siksi kehitämme toimintaamme mukautumalla ympärillämme tapahtuviin muutoksiin sekä jäsentemme toiveisiin ja tarpeisiin

Vain mukautumalla klubimme voi uudistua, kehittyä ja pysyä elinvoimaisena.

Järjestötoiminta – aivan kuten luonnonvalinta – perustuu samoihin lainalaisuuksiin. Jo Charles Darwin aikanaan arvioi, että elossa eivät selviä vahvimmat tai älykkäimmät lajit, vaan ne, jotka sopeutuvat parhaiten muutokseen.

Klubimme keskittyy omien projektiemme läpivientiin,  jäsenten aktivoimiseen sekä klubin julkisuuskuvan kehittämiseen. Tahdomme myös tuoda näkyvämmäksi Rotaryn toimintaa ja saavutuksia.

Työskentelemme myös aktiiviseen jäsenhankintaan ja sen myötä jäsenistömme ikärakenteen uudistamiseen.

Kansainvälinen nuorisovaihto on vahvuutemme, ja nyt pandemian hellittäessä  aktivoidumme yhä voimakkaammin nuorten ja heidän perheittensä suuntaan tukeaksemme heidän kasvuaan kohti avarakatseista, suvaitsevaista, toimintakykyistä ja hyvinvoivaa aikuisuutta.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Radisson Blu - Hallituskatu 1, 90100 Oulu - Bistro Mesun Mestari-kabinetti.

Aika:
Perjantaisin lounas 11.30-12.00 ja viikkokokous 12.00-13.00.

Ei tapahtumia