• Kokoonnumme edelleen viikoittain, mutta kokousten muoto vaihtelee
  • Ohjelma koostuu perinteisistä viikkokokouksista alustuksineen, mutta kokoontumiset voivat olla vapaamuotoisempia tapahtumia, retkiä, juhlia, klubi-iltoja yms.
  • Kokoukset ovat pääsääntöisesti joko live- tai verkkokokouksia. Hybridikokoukset ovat osoittautuneet monella tapaa haasteellisiksi, minkä vuoksi niitä pidetään vähemmän.
  • Jäsenet ovat ehdottaneet ja/tai toivoneet aiheita, jotka on huomioitu kauden ohjelmassa ja kevään aikana useat jäsenet vastaavat illan alustuksista ja ohjelmasta.
  • Kuluvalla kaudella olemme tehneet tiivistä yhteistyötä muiden klubien kanssa ja yhteistyötä jatketaan myös kevätkaudella
  • Palvelutoiminta on tärkeää ja toteutamme olemassa olevaa vakiintunutta työtämme nuorten parissa
  • Klubimme strategiatyöskentelyä jatketaan voidaksemme suunnata katseemme tulevaan pitkäjänteisesti
  • Jäsenhankintaa jatketaan