Nuoret naiset johtamisurille

Tammer Nova on kouluttanut ja rohkaissut jo vuodesta 2006 lähtien tamperelaisia lukio-opiskelijoita esimies- ja johtamistehtäviin yliopistotasoisella Nuoret naiset johtamisurille -kurssilla. Kurssi on suunnattu lukion toisen vuosikurssin opiskelijoille, ja se on hyväksytty Tampereella ympäristö- ja yhteiskuntatieteisiin yhden lukiokurssin arvoiseksi kurssiksi. Kurssilla opiskelijat tutustuvat johtamiskirjallisuuteen, osallistuvat luennoille, vierailevat tamperelaisissa yrityksissä ja haastattelevat naisjohtajia loppuraporttejaan varten. Kurssi huipentuu toukokuussa arvokkaaseen päätösjuhlaan.

Kurssin vetäjinä ja kouluttajina toimivat Tammer Novan jäsenet: Dosentti, KTT Heidi Keso ja laillistettu psykologi Lea Polso, sekä koulutuskoordinaattorina Erja Järviö.  Lisätiedot:  heidi.keso@empiros.fi

Kurssi on Rotaryn RYLA (Rotary Youth Leadership Awards) -toimintaa, jolla koulutamme 1430-vuotiaita aloitekykyisiä ja aktiivisia nuoria omatoimisuuteen ja johtajuuteen. Tämä tapahtuu Rotaryn järjestämissä RYLA-seminaareissa, joissa kehitetään mm. nuorten harkintakykyä, päätöksentekokykyä sekä esiintymistaitoa. Kouluttajina toimivat paikallisen rotaryklubin jäsenet tai muut eri alojen asiantuntijat, jotka kertovat ammattiinsa ja johtajuuteen liittyvistä omista kokemuksistaan.

Kurssin ovat osaltaan mahdollistaneet myös lukuisat vierailuja järjestäneet paikalliset yritykset sekä muut yhteistyökumppanit.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Vakituinen kokoontumispaikkamme:
Tampereen Suomalainen Klubi
Puutarhakatu 13
33210 Tampere

Seuraa toimintakalenteriamme!
Viikkokokous voidaan pitää myös verkossa tai jossain muussa paikassa aiheen tai esim. yritysvierailun merkeissä.

Aika:
Virallinen kokousaika keskiviikkoisin klo 17.30-18.30
Jotta ennen kokousta ehtii ruokailla rauhassa, ruokailun pääsee aloittamaan jo heti viiden jälkeen.