Rotary Internationalin presidentti Jennifer Jones näkee Rotaryn, jossa jäsenet tekevät unelmistaan totta ja luovat kaikille jäsenille hyviä kokemuksia rotaryklubissa toimimisesta.  Vuotensa aikana Jennifer Jones keskittyy seuraavaan neljään keskeiseen aloitteeseen: 1) edistää sitoutumista monimuotoisuuteen (diversity), yhdenvertaisuuteen (equity) ja osallisuuteen (inclusion), 2) luoda klubeihin ilmapiiri, jossa jäsenet tuntevat itsensä tervetulleiksi, 3) voimaannuttaa tyttöjä ja 4) laajentaa Rotaryn ulottuvuutta.

Tammer Novan presidentti Pirjo Saiholan teemoja tälle kaudelle ovat ympäristö, yritystoiminta Tampereen seudulla ja teknologian kehitysnäkymät. Näitä teemoja pyritään saamaan mukaan toimintaa esitelmien, vierailujen ja palveluprojektien kautta.