Keitä olemme

Tammer Nova on tamperelainen, aktiivinen rotaryklubi, joka kokoaa yhteen eri ammattialojen osaajia verkostoitumaan, vaikuttamaan ja tekemään hyvää yhdessä lähialueilla ja kansainvälisesti.

Tammer Nova on kouluttanut ja rohkaissut jo vuodesta 2006 tamperelaisia lukiolaisia esimies- ja johtamistehtäviin yliopistotasoisella Nuoret Naiset johtamisurille – kurssilla. Osallistumme rotarypalveluprojekteihin ja edistämme lähiseudun hyvinvointia myös yhteistyössä muiden rotaryklubien kanssa.

Tuemme lisäksi rotaryn kansainvälistä nuorisovaihtoa lähettämällä tamperelaisia nuoria vuosi-, leiri- ja kesävaihtoon ja toimimalla isäntäklubina tänne tuleville vaihto-oppilaille.

Asiat eivät tapahdu, ne tehdään – yhdessä!

Kokoontumistiedot

Paikka:
Vakituinen kokoontumispaikkamme:
Tampereen Suomalainen Klubi
Puutarhakatu 13
33210 Tampere

Seuraa toimintakalenteriamme!
Viikkokokous voidaan pitää myös verkossa tai jossain muussa paikassa aiheen tai esim. yritysvierailun merkeissä.

Aika:
Virallinen kokousaika keskiviikkoisin klo 17.30-18.30
Jotta ennen kokousta ehtii ruokailla rauhassa, ruokailun pääsee aloittamaan jo heti viiden jälkeen.

Eettisesti toimiva kansainvälinen palvelujärjestö

Klubimme on osana kansallista ja kansainvälistä rotary-yhteisöä, jossa osallistumme erilaisiin hyväntekeväisyys- ja palvelutoimiin.

Tuemme Shelterboxia, joka toimittaa tilapäisiä koteja katastrofialueille.

Nuorisovaihto on tärkeä osa rauhantyötämme.

Olemme osa Suomen Rotarya ja Rotary Internationalia.

Jos haluat vaikuttaa, tule mukaan toimintaamme!

Tammer Nova ja Suomen Rotary sosiaalisessa mediassa