Tammer Nova rotaryklubi on perustanut satelliittiklubin, jonka toimintaideana on keskittyä RotaKids -toimintaan. RI rekisteröi Tammer Nova Future Makerin 16.2.2024

Nyt on juhlan aika! Juhlistamme uuden satelliitin syntyä 24.4. klo 17.30 – 19.00 Suomalaisella Klubilla! Ilmoittautuminen 18.4. mennessä https://forms.gle/tACEUNuc83Ad3Bay6
TERVETULOA!

Kanssamme ilotsevat piirikuvernööri Simo Hautala ja jäsenyyskomitean puheenjohtaja Eila Parviainen, joka on toiminut myös satelliitin “kummina”.

Mutta mitä RotaKids on?

RotaKids on rotarien järjestämää toimintaa alle 12-vuotiaille lapsille.

Lapsille suunnatun toiminnan periaatteina on järjestää lapsille Rotaryn arvojen mukaista toimintaa ja antaa lapsille mahdollisuus vaikuttaa ja tehdä hyvää omassa yhteisössään. Samalla opitaan arvostamaan toisia ihmisiä ja luontoa.

Tammer Nova Future Maker suuntaa toimintansa lasten osallisuuden vahvistamiseen. Meille on tärkeää
lasten äänen kuuleminen. Haluamme luoda lapsille mahdollisuuksia tulla kuulluiksi ja kokea itsensä merkityksellisiksi.

Tammer Nova Future Makerille avataan nettisivut, joilta tulet saamaan lisätietoa ja pääset seuraamaan toimintaamme.

Lisätietoja Future Makerista reimansalminen(at)gmail.com