Ilo esitellä

Ilo esitellä: The Grannies!

Monipuolista musiikkiosaamista

Tammer Novan housebändi syntyi sattumalta. Vai syntyikö? Klubin hupimestari oli kauden alussa väläyttänyt haitarisoiton taitojaan ja saanut illan osallistujat huokailemaan ihastuksesta sotasaalisinstrumentin säveliä ja hupimestarin taidokkaita tarinoita kuunnellessaan. Mutta tämä oli vasta alkua.

Klubissamme on paljon musiikkiosaamista: Riitta säesti jouluisasti Tammer Novan Kauniit joululaulut -illassa Tampereen Vanhassa kirkossa, Tuija on säestänyt pikkujouluissamme aikaisemmin, hupimestari Tarja tunnelmoi pianollaan ja milloin milläkin instrumentilla, Anne laulaa kuorossa. Eikä osaaminen tähän lopu.

Mutta palataan vielä tähän klubin omaan bändiin.

Tampereen valtakunnalliseen rotaryseminaariin tarvittiin iloista ohjelmaa. Olihan sitä, mutta jotain vielä tarvittiin. Kas kummaa, hupimestari Tarja tuli mieleen. Tarja oli heti valmis, tietysti! Hän kokosi osaavista sisaruksista Annesta ja Tuijasta lisävahvistusta, ja näin syntyi trio. Legenda kertoo, että neitokaisilla oli vähintään yhtä hauskaa ohjelmistoa suunnitellessaan ja harjoitellessaan kuin itse esiintymisessä valtakunnallisessa rotarytapahtumassa.

Tämä oli vain alkua. The Grannies sai heti tarjouksen managerilta. Keikkakalenterissa on jo joitakin merkintöjä. Hampuriinkin trioa on pyydetty.

Tämä on tarina uskalluksesta, osaamisesta ja ennen kaikkea heittäytymisestä.

Kuinka monella klubilla on oma bändi? Tammer Novalla on! Ladies and Gentlemen, meillä on suuri ilo esitellä: The Grannies!

Kokoontumistiedot

Paikka:
Vakituinen kokoontumispaikkamme:
Tampereen Suomalainen Klubi
Puutarhakatu 13
33210 Tampere

Seuraa toimintakalenteriamme!
Viikkokokous voidaan pitää myös verkossa tai jossain muussa paikassa aiheen tai esim. yritysvierailun merkeissä.

Aika:
Virallinen kokousaika keskiviikkoisin klo 17.30-18.30
Jotta ennen kokousta ehtii ruokailla rauhassa, ruokailun pääsee aloittamaan jo heti viiden jälkeen.