Mitä teemme

Rotarina sinulla on mahdollisuus toimia, vaikuttaa ja tehdä hyvää. Lisäksi saat mahtavan sosiaalisen verkoston ja elinikäisiä ystäviä niin kotipaikkakunnaltasi kuin maailmanlaajuisesti. Voit myös verkottua oman harrastuksesi jakavien muiden rotareiden kanssa rotareiden moninaisissa kansainvälisissä harrastusryhmissä.

Rotaryklubit kokoontuvat joko viikoittain tai rotaryklubin harkinnan mukaisesti harvemmin. Toteutamme palveluprojekteja ja tuemme humanitaarisia projekteja koordinoivaa Rotarysäätiötä. Saamme viikkokokouksissamme kuulla mielenkiintoisia esitelmiä. Koulutamme jäseniämme eri tehtävissä toimimisen kautta ja kehitämme heidän eettistä johtajuuttaan.

Haluamme rotareina vaikuttaa ajankohtaisiin haasteisiin. Tartumme toimeen pysyvien muutosten aikaansaamiseksi – ympäri maapalloa, yhteisöissämme ja itsessämme.

Voit tutustua Rotaryjärjestöön myös katsomalla alla olevan videon. Siinä piirimme kouluttaja Minttu Lampinen kertoo rotareiden arvoista, kansainvälisestä organisaatiosta, klubeista, toiminnasta ja muusta. Video kuvattiin viikkokokouksessamme 13.8.2019.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Vakituinen kokoontumispaikkamme:
Tampereen Suomalainen Klubi
Puutarhakatu 13
33210 Tampere

Seuraa toimintakalenteriamme!
Viikkokokous voidaan pitää myös verkossa tai jossain muussa paikassa aiheen tai esim. yritysvierailun merkeissä.

Aika:
Virallinen kokousaika keskiviikkoisin klo 17.30-18.30
Jotta ennen kokousta ehtii ruokailla rauhassa, ruokailun pääsee aloittamaan jo heti viiden jälkeen.