Kesää on vielä jäljellä, mutta meidän rotarien kesätauko on päättymässä. Tervetuloa mukaan toimintaan ja tapahtumiin!

Syyskauden ohjelma löytyy näiltä sivuilta kohdasta “Ajankohtaista -> Tapahtumakalenteri -> Klubin kalenteri”. Toivon, että sieltä löytyy mielenkiintoista sisältöä ja tutustumiskohteita jokaiselle.

Meillä toimii kymmenhenkinen hallitus ja kahdeksan tiimiä, joista jokaisella on merkittävä rooli klubin toiminnassa. Vastuuhenkilöt löydät “Keitä me olemme -> Hallitus ja toimihenkilöt”. Otathan yhteyttä, kun sinulla on ideoita ja ehdotuksia.

Toiminnallemme antaa suuntaa Tammer Novan Strategia ja toimintasuunnitelma, joka löytyy “Jäsenille -> Klubin omat dokumentit” -osiosta. Pyrimme hyödyntämään tätä suunnitelmaa kaikessa tekemisessämme vaikutuksemme  vahvistamiseksi. Suunnitelmaan tutustumme yhdessä myös viikkokokouksissamme – ensimmäisen kerran jo keskiviikkona 17.8.

Odotan, että tapaamme pian! Terveisin Pirjo

P.S. Verkkosivujen päivitys on vielä kesken, mutta ei unohdettu.