Pirkanmaalla jatkuvat tiukat koronarajoitukset 22.1.asti. Yleisötilaisuuksia rajoitetaan. Tartuntojen määrä kasvaa ja suositukset ohjaavat toimijoita etäkohtaamisiin.

Tammer Novassa haluamme noudattaa varovaisuutta ja huolehtia terveysturvallisuudesta. Aloitamme kevätkauden kokoukset keskiviikkona 12.1. kokoontumalla verkossa.
Kokouksen vieraana on kuvernööri Eila Parviainen.

Keskiviikkona 19.1. kokoonnumme myös verkossa. Tuleva presidentti Pirjo Saihola virittelee meitä strategiseen keskusteluun.

Keskiviikkona 26.1. on sitten vihdoin vuorossa livekokous Suomalaisella Klubilla. Aiheena on sovittelutoiminta osana eropalveluita ja siitä alustaa psykologi, Tammer Novan jäsen Päivi Oksi-Walter.
Kokouksen aluksi tarjoamme lasin kuohuvaa uuden vuoden ja uuden kokouspaikan kunniaksi. Lämpimästi tervetuloa!

Klubimme virallinen kokousaika on 17.30 -18.30. Silloin kun kokoonnumme livena Suomalaisella Klubilla, ruokailijoiden toivotaan tulevan jo heti viiden jälkeen, viimeistään 17.15, jotta jokainen ehtisi ottamaan ruoan ennen varsinaisen kokouksen alkua.

Myös verkkokokouksissa linja avataan hiukan ennen virallisen kokouksen alkua.

Hyvää ja tervettä alkanutta vuotta
Tapaamisiin viikkokokouksissa

Kaija Reiman-Salminen