Tammer Nova rotaryklubin syksyn 2021 toimintakausi käynnistyi 3.8. Nekalan siirtolapuutarhalla. Vieraanamme oli Sabine Tubbesing Leipzig-Herbst 89 -klubista. Tavoiteenamme on järjestää yhteistyössä ystävyysklubimme kanssa verkkoseminaari keväällä 2022. Mikäli olet kiinnostunut osallistumaan seminaarin ideointiin ja sisällön suunnitteluun, ole yhteydessä Päivi Oksi-Walteriin. Lähetämme aiheesta myös jäsenpostia lähiaikoina.

Käynnistimme myös Novan kutojat -ryhmän, jota vetää Susanna Lohiniemi. Tavoitteenamme on kutoa sukkia syksyn aikana ja joulukuussa, kun vierailemme Tays:n nuorisopsykiatrian klinikalla, viemme sukat tuliaisina nuorille annettaviksi. Haluamme osoittaa, että nuorten hyvinvointi on meille tärkeää ja me välitämme heistä. Tästäkin ryhmästä lisätietoa seuraavissa jäsentiedotteissa ja Susannalta. Voit myös vinkata ystävillesi, jos joku heistä haluaisi osallistua sukkasaaliimme kartuttamiseen. Lahja, joka lämmittää.