Tammer Novan varainkeruuta kokeillaan nyt uudella tavalla, kirpputorimyynnillä! Tarkoitus on saada yhdistykselle varoja, joita voidaan sitten käyttää hyväntekeväisyysprojekteihin.

Tule mukaan ja luovu sinulle tarpeettomaksi käyneistä tavaroista! Saat hyvän mielen, osallistut merkitykselliseen vapaaehtoistyöhön ja samalla tavaroiden kierrätykseen pienellä vaivalla.

Me toimimme seuraavasti:

Jäsenyystiimi on varannut Radiokirppikseltä Laukontorin kupeesta pöydän nro 25 ajalle 15.11.- 9.12.22. Tämä on itsepalvelukirpputori, joten myyjiä ei tarvita, vaan myytävät tuotteet tulee jokaisen itse toimittaa pöytään valmiiksi hinnoiteltuina ja  myyntitarralla varustettuina. Myyntitarran viivakoodi ohjaa varat Tammer Novalle. Myyntitarroja saat keskiviikon kokouksissa tai sopimalla Maritan kanssa (050 471 3373) treffit keskustaan.

Myytäväksi kelpaa mikä vaan puhdas ja ehjä tuote. Huonekalut ja vastaavat isot eivät valitettavasti pöytään mahdu. Tuotteita voi tuoda aloituspäivänä 15.11. klo 9 alkaen. Myymättä jääneet tavarat lahjoitetaan hyväntekeväisyyteen.

Osoitteesta www.radiokirppis.fi löydät tarvittaessa pöytäkartan ja lisää ohjeita. Radiokirppis sijaitsee osoitteessa Laukontori 12 ja se on avoinna ma-pe klo 10-17, la klo 10-15 ja su klo 11-15.