Miljoonat ihmiset eri puolilla maailmaa jäävät kodittomaksi luonnon katastrofin tai konfliktin seurauksena. ShelterBox toimittaa hätäapusuojia ja tarvikkeita perheille, jotka ovat menettäneet kotinsa.

Rainer Hirvonen ShelterBox Tuki ry:stä vieraili klubimme viikkokokouksessa 9.11.
Kuulimme ajankohtaisista avustuskohteista ja siitä, miten merkityksellistä hätäapu perheille on.

Saimme myös haasteen, että klubimme rahoittaisi yhden telttasuojan tämän toimintakautemme 2021 -2022 aikana.

Tammer Nova Rotaryklubille avautui mahdollisuus tämän haasteen välittömään toteuttamiseen, kun saimme merkittävän rahalahjoituksen Suomen Talouskasvatusseuralta sen lopettaessa toimintansa. Kyseinen seura osoitti meille 1360,25 euron lahjoituksen käytettäväksi ShelterBoxin kautta telttasuojien hankkimiseksi.

Tammer Nova Rotaryklubi kiittää lämpimästi saamastamme lahjoituksesta, jolla voimme tukea hätäavun antamista apua tarvitseville perheille. KIITOS!