Tammer Novan rotaryklubin Novan kutojat saivat joulun 2021 alla päätökseen syksyn projektin, jossa kudottiin sukkia Tays:n nuorisopsykiatrian yksikölle. Sukat lahjoitettiin nuorille potilaille.
Saimme kokoon 92 sukkaparia, mikä on todella hieno tulos.

Novan kutojien pikkujouluissa keskusteltiin jatkosta. Projekti onnistui hyvin ja yhdessä tekeminen oli hauskaa. Tapaamisissa tuli juteltua kaikesta mahdollisesta ja opimme toisiltamme, joten päätös oli yksimielinen: tätä täytyy jatkaa! Saimme idean, että alkaisimme virkkaamaan ns. isoäidin neliöitä. Tavoitteena on saada koottua neliöistä torkkupeitto, joka arvotaan kesäkuussa Tammer Novan käätyjen vaihto -tilaisuudessa. Arpajaisten tuotto käytetään Tammer Novan nuorisovaihdon hyväksi.
Jos kuitenkin haluat kutoa edelleen sukkia, niin sekin on toki mahdollista. Tays:n eri osastot ottavat niitä mielellään vastaan.

Ilmoittaudu Kevään 2022 Novan kutojiin Susanna Lohiniemelle susanna.lohiniemi@gmail.com
Novan kutojille on perustettu oma WhatsApp -ryhmä, pääset mukaan ilmoittauduttuasi Susannalle.
Kevään kuluessa järjestämme myös livetapaamisia.
Toimitamme ohjeet isoäidin neliöiden tekemiseen kaikille ryhmään ilmoittautuneille.

Tule mukaan, tehdään käsitöitä yhdessä, jutellaan mukavia, opitaan uusia asioita. Ennen kaikkea: tehdään hyvää ja tuetaan nuorisotyötä!

Kaija Reiman-Salminen
presidentti