Etsimme marraskuun aikana pirkanmaalaisia nuoria, jotka ovat kiinnostuneita konfliktinratkaisusta ja rauhan edistämisestä.

Konfliktinratkaisujärjestö Crisis Management Initiative (CMI) tulee pitämään Valkeakoskella 21.1.2020 nuorille yhden päivän työpajan, joka keskittyy konfliktien ratkaisuun.

Rotaryn yhtenä painopistealueena on rauhantyö ja siksi Tammernova on mukana tämän tapahtuman mahdollistajana muiden pirkanmaalaisten rotaryklubien ohella.

Lähetä sähköpostia klubimme sihteerille tammernova@outlook.com ja kerro että olet kiinnostunut osallistumaan tähän lukioikäisille nuorille suunnattuun erittäin mielenkiintoiseen päivään! Huom. Paikkoja on rajoitetusti, emmekä valitettavasti voi tarjota tätä mahdollisuutta kaikille halukkaille.

Lisätietoja tapahtuman esitteestä.