Hyvät rotarit ja rotarien ystävät,

Maailman poliopäivä 24.10.2019 sai Tampereella eilen arvoisensa juhlan.

End Polio – illallisemme oli upea, arvokas, lämminhenkinen ja onnistunut tapahtuma.

Saimme nauttia erinomaisista ja mieleenpainuvista puheenvuoroista, kuulla tärkeää säätiö- ja polioasiaa ja vaihteeksi positiivisiakin uutisia maailman lasten (ja aikuisten) terveydestä, nähdä hersyvän hauskan Grannies’ shown ja vielä jännittävät arpajaiset hienoin palkinnoin, joita jäsenet ja klubi olivat lahjoittaneet.

Ja saimme ihailla Finlaysonin Palatsin ikkunasta nyt 1 vuotta täyttänyttä, juhlaa varten valaistua vaahterapuutamme, ja vielä kotimatkalla kokopunaisena hehkuvaa Näsinneulaa, jota koristi punakeltainen End Polio logo.

Suuret kiitokset vielä kaikille juhlaan osallistuneille ja erityisesti kaikille juhlan suunnittelussa ja järjestelyissä mukana olleille.

Yhdessä saimme taas hienon juhlan aikaan!

– Miia Rajala, presidentti