Elokuussa keskitymme jäsenistöömme. Olemme valinneet yhdeksi keskeiseksi tavoitteeksemme yhteisöllisyyden ja  hyvän ilmapiirin vaalimisen kaikessa toiminnassamme. Uskon, että tämä on tärkeää jäsenten viihtymisen kannalta ja synnyttää energiaa hyvän tekemiseen. Se luo osallisuuden kokemuksia ja saa jäsenemme tuntemaan itsensä tervetulleiksi joukkoon. Miten sinä voisit parhaiten vaalia ja edistää yhteisöllisyyttä ja hyvää ilmapiiriä?

Toinen keskeinen tavoitteemme on lisätä klubin monimuotoisuutta jäsenhankinnan kautta. Monimuotoisessa tiimissä syntyy tunnetusti parempia ja luovempia päätöksiä kuin homogeenisessä tiimissä. Hyvillä päätöksillä vahvistamme toimintaa, joka saa aikaan pysyviä muutoksia ympäristössä ja meissä itsessämme. Onko sinun lähipiirissäsi henkilöitä, jotka sopisivat rotareiksi? Oletko jo kysynyt heitä?

Otan tähän vielä yhden elokuun teemaan sopivan tavoitteemme; yhteistyön laajentaminen muiden klubien ja muiden sopivien toimijoiden kanssa vaikutuksemme lisäämiseksi ja ulottuvuutemme laajentamiseksi. Yksin on haastavaa saada aikaan niitä pysyviä muutoksia. Meillä on jo hyvää kokemusta yhteistyöstä ja toimivia kumppanuuksia esim. Hervannan, Jussinkylän ja Lielahden klubien kanssa. Meillä on ystävyysklubi Leibzigissa ja useita yhteistyökumppaneita toteuttamassa Hyvän mielen päivää Kaupin vastaanottokeskukseen. Olisiko sinulla uusia ajatuksia yhteistyökuvioiden laajentamiseen?

Elokuisin terveisin Pirjo