Saimme kunnian olla isännöimässä piirimme 1385 syyskokousta kotitunturissamme. Paikalla oli yli 70 rotaria tai rotarihenkistä osallistujaa Pohjanmaalta Lapin perukoille. Palautteen mukaan kokous oli paras ikinä! Siitä kiitokset kaikille järjestäjille. Virallinen kokouspäivä oli lauantai.

Virallinen kokouspäivä oli lauantai.

Tervetulosanat lausui Sodankylän kunnanjohtaja Jari Rantapelkonen ja Klubin presidentti Riitta Virtanen esitteli klubin ja sen toimintaa.

Klubimme jäsen Jussi Haila palkittiin ylimmällä mahdollisella PHF-tunnuksella (Paul Harris Fellow) pitkäaikaisesta ja sitoutuneesta palvelutoiminnasta. Myös edellinen presidentti Esa Turunen palkittiin PHF-tunnuksella.

Kokouksen yhteydessä luovutettiin klubeille huomionosoituksia. Oma klubimme sai kunniakirjat lahjoituksista Rotarysäätiölle sekä tuloksekkaasta poliokeräyksestä

Kuulimme myös jäsenemme, avaruusfyysikko Esa Turusen mieliinpainuvan revontuliluennon. Parasta oli, että edellisenä yönä revontulet olivat loistaneet kirkkaina ja osa porukastamme sai ne myös itse todistaa.

Lauantai-iltana nautimme maukkaanlappilaisen illallisen Jaakkolan Porotilan kodassa. Tunnelma oli lämmin ja vieraat arvostivat erityisesti emännän Anu Maggan esitystä.

Sunnuntaina kouluttauduimme eri teemojen mukaan ryhmiin jakautuneina ja ulkoilimme. Talvi saapui rytinällä kokouspäivinä, ja maisema olikin muuttunut syksyisestä talvisen valoisaksi